Известие

Collapse
No announcement yet.

Размяна на местата на гумите-въпрос ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Посоката на въртене не се сменя заради телове, мрежи и каквото има там вътре и инерционни и там други сили които им действат. Това е препоръката на специалистите. Ако се обърне няма да стане нещо кой знае какво. Като си купувате гуми втора употреба не знаете как са се въртели. Но при нови е добре да се спазва.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #32
      За посоката разбрахме ! Дай сега да видим на колко хиляди км се прави това.Понеже един за сезон може и 1000 км да направи но друг може и 20000 км
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
      sigpic

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
        За посоката разбрахме ! Дай сега да видим на колко хиляди км се прави това.Понеже един за сезон може и 1000 км да направи но друг може и 20000 км
        На всеки 8 - 10К. На по-малко, не вреди.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Аз моите ги въртя, когато разликата в грайфера стане 1 мм между предни и задни. Гумите ми са надписани отвътре с бял маркер. Коя къде трябва да стои.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #35


            това е в книжката на 156
            Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
            Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
            Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

            Comment


            • #36
              Ако е нервен шАфьора може и по-голяма разлика да направи в грайфера между предни и задни.
              Комерсиалното е всеки сезон,като се водим от още по-комерсиалното,че си караме по един и същи начин колата. Аз моите не ги въртях две години и гумаджията ми се скара, завъртя ги сега 2 години така да ги изжуля равномерно

              Sent from my SM-G920F using Tapatalk
              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                На всеки 8 - 10К. На по-малко, не вреди.
                Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение


                това е в книжката на 156
                Аха те това е истината ! lordliness беше прав ! Къде беше до сега,че трябваше да изпишем една каруца страници по темата
                Моите са някъде 9200 км утре действам,че днес само писане
                Last edited by eproHD; d.m.y г., 19:53.
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                sigpic

                Comment


                • #38
                  предна лява - отзад от дясно и т.н., отпред от ляво - отзад отляво нищо не става, освен винаги по-големия грайфер да е отпред. Загубва се равномерното износване на страничните грайфери / вътрешна-външна част/.
                  Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                  Peugeout 2.2 HDI 133+++
                  Alfa 159 +++ next

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                    Аха те това е истината ! lordliness беше прав ! Къде беше до сега,че трябваше да изпишем една каруца страници по темата
                    Моите са някъде 9200 км утре действам,че днес само писане
                    Той го каза, аз ти го потвърдих. Има само още едно важно нещо - сходимостта на ходовата част

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                      Аха те това е истината ! lordliness беше прав ! Къде беше до сега,че трябваше да изпишем една каруца страници по темата
                      Моите са някъде 9200 км утре действам,че днес само писане
                      Ами още във втория пост го има отговора ...но понеже пусна мухата за "втората" схема,която всеки е чувал,виждал или чел,та трябваше малко да се разисква около нея,защо не трябва,причини,последствия....все важни неща.
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                        Ами още във втория пост го има отговора ...но понеже пусна мухата за "втората" схема,която всеки е чувал,виждал или чел,та трябваше малко да се разисква около нея,защо не трябва,причини,последствия....все важни неща.
                        Аааа - тя една тема само с 2 поста тук не минава

                        Няма ли поне 3 страници джабала-джубала........не си е работа


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Той го каза, аз ти го потвърдих. Има само още едно важно нещо - сходимостта на ходовата част
                          ???

                          ---------- Post added at 19:38 ---------- Previous post was at 19:35 ----------

                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Аааа - тя една тема само с 2 поста тук не минава

                          Няма ли поне 3 страници джабала-джубала........не си е работа
                          Да де и сега всеки като ми напише,че отговора го е имало в вторият пост и така още 5 страници
                          Гледам също така на никой не му стиска да противоречи на BO в неговия отговор по темата
                          Last edited by eproHD; d.m.y г., 20:46.
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Защото има резон в това, което казва за износването на гумата от страничния наклон.

                            Sent from my LG-D802 using Tapatalk
                            Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                            Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                            Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                            Comment


                            • #44
                              Ще се пробвам да дам няколко примера:
                              http://www.michelinman.com/US/en/saf...-rotation.html
                              http://www.bridgestone.com.au/tyres/.../rotation.aspx
                              http://www.kumhousa.com/tire/basics/tire-rotation
                              http://www.firestonecompleteautocare...r-road-rubber/
                              http://www.hankooktire.com/global/ti.../rotation.html
                              http://www.bfgoodrichtires.ca/tires-...-rotation.page
                              http://us.coopertire.com/Tire-Safety...-Rotation.aspx
                              http://www.gmc.com/certified-service...alignment.html
                              http://www.tirerack.com/tires/tirete....jsp?techid=43
                              http://www.artofmanliness.com/2009/1...our-car-tires/
                              http://www.tirebuyer.com/education/t...ation-patterns
                              http://tires.canadiantire.ca/en/info.../tireRotation/
                              http://www.motorweek.org/features/go.../tire_rotation
                              http://www.tiresafety.com/maint/maint_content.asp
                              http://www.tirereview.com/even-awd-v...ire-rotations/
                              https://www.tireindustry.org/tire-ma.../tire-rotation

                              Не знам колегата какви "специалисти" слуша. Научил съм се никога да не слушам такива "специалисти", които предават един мит от уста на уста, без да знаят техническото изискване зад такъв вид въртене. А такова обяснение за телове и т.н. е най-лесното и повърхностното, което може да се даде, като не знаеш нищо друго.
                              Та съвета, който аз бих дал е точно обратния - ако искате гумите да са ви в топ състояние, и самата шарка го позволява, винаги въртете гумата по мостове и по страна на въртене. Обяснил съм бегло и физическата причина зад тази препоръка.
                              Та както знаем всяко правило трябва да има изключение. И в това изключение силно влиза БМВ да кажем, като тяхната препоръка е ясна - въртене на гумите не трябва да се случва.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                                Ще се пробвам да дам няколко примера:
                                http://www.michelinman.com/US/en/saf...-rotation.html
                                http://www.bridgestone.com.au/tyres/.../rotation.aspx
                                http://www.kumhousa.com/tire/basics/tire-rotation
                                http://www.firestonecompleteautocare...r-road-rubber/
                                http://www.hankooktire.com/global/ti.../rotation.html
                                http://www.bfgoodrichtires.ca/tires-...-rotation.page
                                http://us.coopertire.com/Tire-Safety...-Rotation.aspx
                                http://www.gmc.com/certified-service...alignment.html
                                http://www.tirerack.com/tires/tirete....jsp?techid=43
                                http://www.artofmanliness.com/2009/1...our-car-tires/
                                http://www.tirebuyer.com/education/t...ation-patterns
                                http://tires.canadiantire.ca/en/info.../tireRotation/
                                http://www.motorweek.org/features/go.../tire_rotation
                                http://www.tiresafety.com/maint/maint_content.asp
                                http://www.tirereview.com/even-awd-v...ire-rotations/
                                https://www.tireindustry.org/tire-ma.../tire-rotation

                                Не знам колегата какви "специалисти" слуша. Научил съм се никога да не слушам такива "специалисти", които предават един мит от уста на уста, без да знаят техническото изискване зад такъв вид въртене. А такова обяснение за телове и т.н. е най-лесното и повърхностното, което може да се даде, като не знаеш нищо друго.
                                Та съвета, който аз бих дал е точно обратния - ако искате гумите да са ви в топ състояние, и самата шарка го позволява, винаги въртете гумата по мостове и по страна на въртене. Обяснил съм бегло и физическата причина зад тази препоръка.
                                Та както знаем всяко правило трябва да има изключение. И в това изключение силно влиза БМВ да кажем, като тяхната препоръка е ясна - въртене на гумите не трябва да се случва.
                                Ти погледна ли линковете, които си постнал?

                                Аз погледнах само първия. Там дават същата ротация, която ти считаш за неправилна. Останалите не съм ги гледал.

                                PS:

                                Всъщност не съм догледал. Предните отиват задни без да си сменят страните а задните отиват предни по диагонал, както си казал в предишния си пост.

                                Интересно
                                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:10.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X